Tuesday, November 22, 2011

wehoooo :D

Assalamualaikum ! Ya Allah lamanya tak update blog ni, ade pon macam tak ade je kan :P maaf ye , sangat busy sekarang ni . kerja since 8 am till 6pm . balik ruma dah sah aku memang terjongkang terus :P well korang semua sehat tak ? aku alhamdulillah sehat . and sekarang alhamdulillah semakin berbahagia bersama si cinta hati . heheee sebab die dah stay KL, so anytime bole jumpe kan kannn , tade dah jadi long distance relationship kate kauu :P si dia pon semakin busy dengan study die . study well sayang . ececece haha .

emm , aku sekarang kerja kat company pharmacy . aku supply ubat kt hospital hospital kerajaan . so senang la aku nak balun ubat kurus . ekekeke . well , life getting better . makin busy, makin aku tahu bukan senang nak hidup kt kl ni . baru la sedar cemana susa nya parents aku cari dued ntk anak anak die . sobsss , sadis bila pikir hihi . insyaAllah , aku balas balik ape parents aku bg . pluss , cita cita aku! aku nak braces weiii . tunggu la gaji 5 6 bulan lg , baru cukup gamaknye haha

ha ! dga cte member2 kptm aku dah habis sem 5 . alhamdulillah , aku happy tgk korang . next sem dah LI , then grade . pehhh sumpah aku jealous wei . haihhhh

okay then , aku macam gayat nak update sb lama sangat da biar blog ni berabuk . later aku tulis lg ye . babaiiii :D
awak bace ? jangan lupa LIKE tau , opss no copy mopy ye ngehehe ;)