Wednesday, August 31, 2011

RAYE RAYE RAYAU

Hello and Salam Merdeka Raya people ! k memang gila babeng punye lame berkurun lah aku tak update blog ni kan , sipi sipi nak lupe email lah cte die tadi kan . ehehee , ate , teman tadek laptop . hutang berukban ni pon baru je settle kikiki . mengkome semua sehat ? k sekarang tga raye kan ? now hari raya kedua , but seriously damn it , BOSAN giler bhai ! sangat sangat la cte die . raya pertama je orang datang ruma nenek aku ni , pastu tade dahh . ketupat berlambak lambak lg balance . dah bole simpan balik jual kat kedai la cte die . k dued raye , memang sadis , yelaa , tua dah en en ennn , dapat pon ciput je hasil ikhsan pakcik pakcik ku haha :P then raye kedua ni g ruma sedara mara jauh , kakak kakak nenek aku , aku g satu rumah je , lagi 2 rumah maleh nak follow , malas nak bertembung ngn makcik makcik mulut puakak , kang ade yang aku terlaser kang , tersentap pulak ye dak , baik aku tayah pergi ngihihihi .


k sebenaunye tade mende sgt pon nak update . just bosan gile menepek kat ruma ni haaa , dapat online ni, update la skit dari berkulat je blog ni kan . eh korang !!!!


aku nak mintak tolong nieeeeeeeeee ! aku macam terjatuh cinta la plak kat BB STORM ni , rasa macam nak tukau plak , amacam ? agak2 okay tak ? cun tak cun tak ? hihihi :D STORM II tauu , storm III tak cun ahhh . memang ah murah , tapi style . kau diam . okay ? ngeheee



comel.cantik.cute.style.kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :D


awak bace ? jangan lupa LIKE tau , opss no copy mopy ye ngehehe ;)